duminică, 15 mai 2011

Preambul

Titlul acestui blog vrea sa fie o parafraza la titlul capodoperei lui Kant, stiti voi, "Critica ratiunii pure". Ma batea gandul sa-i spun si eu, "Critica zanganelii pure", vrand sa fie un loc unde incerc sa fiu obiectiva fata de tot ce se petrece pe Zang.ro, site-ul meu natal pentru blogerit.
Nu am folosit cuvantul "critica" sa nu lezez cumva firile mai sensibile la contraziceri, de care e plin locul, pentru ca imi rezerv dreptul de a contrazice pe alocuri.
Deci, in Cronica zanganelii pure imi propun sa remarc tot ce este bun sau rau, frumos sau urat, interesant sau neinteresant pentru mine si pentru altii (dupa cum decurg comentariile) , fiindca eu cred ca nimeni nu scrie degeaba pe zang, nimeni nu zanganeste doar ca sa se afle in treaba, si chiar daca zanganeste doar asa, nu e treaba aiurea ci o face ca sa spuna ceva cuiva sau doar lui insusi. Ceea ce e foarte important pentru cel putin doi insi : zang.ro si insusi utilizatorul care a postat.
Zanganeala pura, care presupune texte originale sau copy pastuite postate de utilizatori adevarati sau falsi ai zang.ro, va fi subiectul constant al acestui blog, scris si argumentat de mine, fosta zanganita Fortuna.
Sper sa fiu consecventa ca intotdeauna iar voi, cititorii mei, sper sa deveniti zanganiti (daca nu cumva sunteti deja), pentru ca acum zang.ro e un site de incredere. Parol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu